Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība;
- zināšanas un praktiskā pieredze juridiska rakstura darbā vai darba pieredze līdzvērtīgā amatā;
- zināšanas par publisko iepirkumu politiku un to procedūrām, kā arī standarta dokumentu tiesību aktiem, kas attiecas uz iepirkumiem un saistītajiem procesiem;
- praktiska pieredze publisko iepirkumu īstenošanā;
- spēja organizēt un plānot savu darbu un patstāvīgi pieņemt lēmumus;
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Excel);
- ļoti laba latviešu valodas rakstu un runas kultūra;
- labas komunikācijas prasmes;
- ļoti labas sadarbības prasmes.
Galvenie darba pienākumi:
- organizēt Dienesta projekta publiskos iepirkumus un cenu aptaujas;
- vadīt iepirkuma komisijas darbu, t.sk., ierosināt un vadīt konkursu nolikumu izstrādes procesus;
- vadīt iepirkuma procedūras izstrādāšanu un pilnveidošanu projekta ietvaros;
- koordinēt un nodrošināt projekta pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu Iepirkumu uzraudzības birojam;
- pārstāvēt projekta intereses Iepirkumu uzraudzības birojā un Latvijas Republikas tiesu instancēs;
- veikt nepieciešamās darbības projekta iepirkumu izsludināšanai Elektronisko iepirkumu sistēmā;
- izstrādāt projekta publisko iepirkumu procedūras dokumentāciju un nodrošināt iepirkumu dokumentu izstrādi;
- sniegt projekta personālam juridiskas konsultācijas savas kompetences ietvaros.
Mēs Jums piedāvājam:
- mēnešalgu no 1653.00 EUR līdz 2066.00 EUR (pirms nodokļu nomaksas) saskaņā ar individuālās mēnešalgas noteikšanas kritēriju novērtējumu;
- veselības apdrošināšanas polisi, no pirmās darba dienas;
- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% apmērā;
- papildatvaļinājumu līdz 9 darba dienām;
- iespēju paplašināt zināšanas un iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā;
- dinamisku darbu uz attīstību orientētā valsts pārvaldes iestādē, kura ieguvusi statusu “Ģimenei draudzīga darbavieta”;
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu par stundu agrāk, doties mājās par stundu agrāk vai, uzsākot darba dienu par stundu vēlāk, doties mājās par stundu vēlāk);
- iespēju strādāt gan klātienē, gan attālināti;
- darba vietu Rīgā, Valērijas Seiles ielā 9-1.
Pretendentiem pieteikties līdz 2025. gada 30. septembrim, aizpildot Valsts probācijas dienesta mājas lapas www.vpd.gov.lv sadaļā “Par mums/Vakances” atrodamo pieteikuma veidlapu, https://www.vpd.gov.lv/lv/pretendenta-pieteikuma-veidlapa, kas ar norādi “jurists-iepirkumu speciālists” jāiesniedz:
- nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv;
- nosūtot pa pastu – Valērijas Seiles iela 9-1, Rīga, LV-1019;
- iesniedzot personīgi Valērijas Seiles ielā 9-1, Rīgā.
Sīkāka informācija pa tālruni 26335066 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.vpd.gov.lv.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs iesnieguši prasībām atbilstoši aizpildītu pieteikuma veidlapu, kā arī būs atbilstoši izvirzītajām prasībām.
Informējam, ka personāla atlase tiks organizēta divās kārtās, no kurām pirmajā kārtā tiks veikta iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz interviju - profesionālo zināšanu un kompemtenču novērtēsanai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Valērijas Seiles iela 9-1, Rīga, LV-1019.