Vecākais iepirkumu speciālists

Izsludināts: 08.11.2025
Pieteikšanās termiņš: 19.11.2025

Vakances informācija

Ja Tu:

  • spēj ātri pielāgoties un adaptēties dažādām situācijām,
  • nepadodies pie pirmajiem šķēršļiem un katrā jaunā izaicinājumā saskati iespējas sevi pierādīt un pilnveidot,
  • neesi vienpiedzīvotājs darba cīņās,
  • esi komandas spēlētājs, kuram ir svarīgi komandas kopējie sasniegumi,
  • ievēro noteiktos izpildes termiņus un esi gatavs uzņemties jaunus pienākumus arī tad, ja iepriekšējie vēl nav izpildīti

Uzticēsim:

  • sagatavot un dokumentēt iepirkumu procedūras atbilstoši normatīvo aktu prasībām (t.sk. ziņojumi, nolikumi, uzaicinājumi, protokoli, vēstules u.c.),
  • piedalīties iepirkumu komisijās kā komisijas priekšsēdētājam vai loceklim, nodrošināt komisijas darba organizāciju un dokumentēšanu,
  • publicēt iepirkumu informāciju Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS) un citās atbilstošās informācijas sistēmās,
  • piedalīties iepirkumu procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu.

Sagaidām:

  • atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
  • vismaz bakalaura vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību tiesību zinātnēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā atbilstošā jomā,
  • vismaz 2 gadu profesionālo pieredzi iepirkumu rīkošanā un dokumentācijas izstrādē, pārstāvot pasūtītāju, pēdējo 5 gadu laikā,
  • pieredzi iepirkumu komisijas priekšsēdētāja amata pienākumu pildīšanā, kas tiks uzskatīta par priekšrocību,
  • labas zināšanas par Publisko iepirkumu likumu un saistītajiem normatīvajiem aktiem,
  • spēju noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu,
  • prasmi strādāt komandā un sadarboties ar dažādiem iesaistītajiem partneriem,
  • prasmi izteikt un argumentēt savu viedokli, kā arī pieņemt pamatotus lēmumus,
  • analītisku un abstraktu lielā apjoma informāciju,
  • labas valsts valodas zināšanas dokumentu izstrādē un izvērtēšanā, kā arī saziņai profesionālajā sadarbībā,
  • prasmi strādāt ar MS Office programmām, Elektronisko iepirkumu sistēmu (EIS) un dokumentu vadības sistēmām,
  • B kategorijas vadītāja apliecību,
  • eID karti elektroniskai dokumentu parakstīšanai.

Piedāvājam:

  • Atalgojumu no 2210 EUR līdz 2420 EUR
  • Elastīgu un daļēji attālināta darba iespējas
  • Veselības apdrošināšanu pēc 3 mēnešiem
  • Apmaksātu papildu atvaļinājumu
  • Dinamisku un uz pārmaiņām vērstu darba vidi valsts iestādē
  • Daudzpusīgas iespējas profesionālai pilnveidoties un izglītoties
  • Atbilstoši darbam visus nepieciešamos profesionālos instrumentus
  • Atsaucīgus un atsvaidz kolēģus
  • Darbu Rīgā Bikšu ielā 6 (Rīga)
  • Iespēju bezmaksas apmeklēt peldbaseinu (Rīgā)

Priecāsimies par katru saņemto pieteikumu, bet vēršam uzmanību, ka individuāla sazināšanās tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz konkursa nākamo kārtu!

Jūsu personas dati tiks izmantoti CV un citos dokumentos sniegtās informācijas apstrādei šī konkursa ietvaros.

Datu pārzinis: Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs (turpmāk – VALIC)

Informācija par personas datu apstrādi pieejama: https://www.mod.gov.lv/lv/valic

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
2210 - 2420
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Biksēres iela 6, Rīga

Darba devēja informācija

Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs

Reģistrācijas numurs: 40900035122

Kontakti:

E-pasts: vakances@valic.gov.lv