JA TU:
- spēj ātri pielāgoties un adaptēties dažādām situācijām,
- nepadodies pie pirmajiem šķēršļiem un katrā jaunā izaicinājumā saskati iespējas sevi pierādīt un pilnveidot,
- neesi vienveidīga darba cienītājs,
- esi komandas spēlētājs, kuram ir svarīgi komandas kopējie sasniegumi,
- ievēro noteiktos izpildes termiņus un esi gatavs uzņemties jaunus pienākumus arī tad, ja iepriekšējie vēl nav izpildīti.
UZTICĒSIM:
- sagatavot un dokumentēt iepirkumu procedūras atbilstoši normatīvo aktu prasībām (t.sk. ziņojumi, nolikumi, uzaicinājumi, protokoli, vēstules u.c.),
- piedalīties iepirkumu komisijās kā komisijas priekšsēdētājam vai loceklim, nodrošināt komisijas darba organizāciju un dokumentēšanu,
- publicēt iepirkumu informāciju Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS) un citās atbilstošās informācijas sistēmās,
- piedalīties iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu.
SAGAIDĀM:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
- vismaz bakalaura vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību tiesību zinātnēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā atbilstošā jomā,
- vismaz 2 gadu profesionālo pieredzi iepirkumu rīkošanā un dokumentācijas izstrādē, pārstāvot pasūtītāju, pēdējo 5 gadu laikā,
- pieredzi iepirkuma komisijas priekšsēdētāja amata pienākumu pildīšanā, kas tiks uzskatīta par priekšrocību,
- labas zināšanas par Publisko iepirkumu likumu un saistītajiem normatīvajiem aktiem,
- spēju noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu,
- prasmi strādāt komandā un sadarboties ar dažādiem iesaistītajiem partneriem,
- prasmi izteikt un argumentēt savu viedokli, kā arī pieņemt pamatotus lēmumus,
- spēju analizēt un apstradat liela apjoma informāciju,
- labas komunikācijas prasmes,
- angļu valodas zināšanas dokumentu izstrādei un izvērtēšanai, kā arī saziņai nepieciešamības gadījumā,
- prasmi strādāt ar MS Office programmām, Elektronisko iepirkumu sistēmu (EIS) un dokumentu vadības sistēmām,
- B kategorijas autovadītāja apliecību,
- eID karti elektroniskai dokumentu parakstīšanai.
PIEDĀVĀJAM:
- Atalgojumu no 2040 EUR līdz 2220 EUR,
- Elastīga un daļēji attālināta darba iespējas,
- Veselības apdrošināšanu pēc 3 mēnešiem,
- Apmaksātu papildatvaļinājumu,
- Dinamisku un uz pārmaiņām vērstu darba vidi valsts iestādē,
- Daudzpusīgu iespēju profesionāli pilnveidoties un izglītoties,
- Atbilstoši darbam visus nepieciešamos profesionalos instrumentus,
- Draudzīgus un atsaucīgus kolēģus,
- Darba vietu Biksēres ielā 6, Rīga,
- lespēju bezmaksas apmeklēt peldbaseinu (Rīga).
Motivācijas vēstuli un CV latviešu valodā, kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2025.gada 3.oktobrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt: Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centram Biksēres ielā 6, Rīgā, LV 1073 vai E-pastā: vakances@valic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 22033095.
Priecājamies par katru saņemto pieteikumu, bet vēršam uzmanību, ka individuāli sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz konkursa nākamo kārtu!
Jūsu personas dati, ka kas ietverti cv un citos dokumentos, kas pievienoti pieteikumam tiks apkopoti un uzglabāti saskanā ar es vispārīgo datu aizsardzības regulu, kā arī valsts aizdardzības logisitkas un iepirkumu centra (turpmāk VALIC) personas datu apstrādes noteikumiem personāla atlasē, ar kuriem varat iepazīties valic mājas lapa-www.valic.gov.lv