Iepirkumu speciālists

Izsludināts: 29.10.2025
Pieteikšanās termiņš: 10.11.2025

Vakances informācija

Prasības pretendentiem:

Izglītība:

  • akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība, vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, ekonomikā, finansēs vai biznesa vadībā vai līdzīgā sfērā (priekšrocība izglītībai tiesību zinātnēs);
  • kvalifikācijas pilnveides kursi par iepirkumu procedūru.

Profesionālā pieredze, zināšanas un prasmes:

  • valsts valodas zināšanas saskaņā ar Valsts valodas likumu;
  • pieredze publisko iepirkumu jomā vairāk kā viens gads;
  • pieredze darbā ar VDAA "Elektronisko iepirkumu sistēma" un IUB "Publikāciju vadības sistēma";
  • pieredze darbā valsts un/vai pašvaldības institūcijās, kapitālsabiedrībās;
  • zināšanas un pieredze iepirkumos ES fondu projektu ietvaros;
  • ar iepirkumiem saistīto spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana;
  • dokumentācijas izstrādāšanas prasību pārzināšana;
  • uz rezultātu orientēta attieksme;
  • teicamas sadarbības un organizatoriskās prasmes;
  • analītiskā domāšana, pašiniciatīva, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • ļoti labas personālā datora (MS Office u.c.programmas) un biroja tehnikas pielietošanas iemaņas.

Galvenie amata pienākumi:

  • organizēt, veikt un koordinēt iepirkumus saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu un citiem iepirkumus regulējošiem normatīvajiem aktiem;
  • izstrādāt un uzturēt aktuālu ikgadējo Sabiedrības iepirkumu plānu, sagatavot nepieciešamo statistiku par iepirkumiem;
  • uzturēt aktuālu iekšējo regulējumu atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;
  • izstrādāt iepirkumu dokumentāciju atbilstoši izvelētajai iepirkuma metodei (nolikumi, līgumi, tehniskās specifikācijas u.c.);
  • veikt iepirkumu dokumentēšanu, t.sk. protokolēt iepirkuma komisijas sēdes, veikt sarakstes un organizēt dokumentu darba plūsmas;
  • vērtēt iepirkumu piedāvājumus, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus;
  • nodrošināt iepirkumu un paziņojumu publikāciju datu vadības sistēmās VDAA "Elektronisko iepirkumu sistēma" un IUB "Publikāciju vadības sistēma";
  • sagatavot iepirkumu līgumu projektus;
  • koordinēt līgumu un vienošanās saskaņošanas un parakstīšanas procesu;
  • veikt noslēgto līgumu uzskaiti/termiņu kontroli;
  • sniegt atbalstu Sabiedrības vadībai, lai nodrošinātu iepirkumu procedūras atbilstību un norisi saskaņā ar LR normatīvajiem aktiem;
  • konsultēt Sabiedrības darbiniekus iepirkumu jautājumos;
  • pārstāvēt Sabiedrību iesniegumu izskatīšanā IUB.

Piedāvājam:

  • nepilnas slodzes darbu (30 stundas nedēļā);
  • darba algu sākot no 1 000 – 1 400 EUR pirms nodokļu nomaksas (bruto), atkarībā no pretendenta kvalifikācijas un pieredzes;
  • sociālās garantijas;
  • veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta pusgada);
  • atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu;
  • iespēju apliecināt savas spējas un prasmes.

Gaidīsim Jūsu pieteikumu līdz 2025. gada 10. novembrim uz e-pastu: darbs@salaspilsvc.lv

Pieteikums satur šādus dokumentus:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • CV.

Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, informējam, ka:

1. Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā.

2. Datu pārzinis ir SIA “Salaspils veselības un sociālās aprūpes centrs”, Lauku iela 8, Salaspils, Salaspils novads.

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
1000 - 1400 EUR
Slodze:
Nepilna slodze
Darba vieta:
Lauku iela 8, Salaspils, Salaspils nov.
Klātiene:

Darba devēja informācija

SIA "Salaspils veselības un sociālās aprūpes centrs"

Reģistrācijas numurs: 40003207873

Kontakti:

E-pasts: darbs@salaspilsvc.lv