Iepirkumu speciālista asistents

Izsludināts: 04.12.2025
Pieteikšanās termiņš: 04.01.2026

Vakances informācija

Galvenie darba pienākumi:

  • Organizēt iepakojuma iepirkumu procesu, nodrošināt regulāru izejvielu piegādi, noliktavas papildināšanu ar izejvielu krājumiem;
  • Veikt ienākošās dokumentācijas reģistrēšanu un datu apstrādi;
  • Piedalīties inventarizācijās;
  • Sekot līdzi izejvielu atlikumiem noliktavā, derīguma termiņiem.

Prasības:

  • Vismaz 2 gadu darba pieredze iepirkumu organizēšanā;
  • Labas MS Office, Excel zināšanas;
  • Labas plānošanas, organizatoriskās, komunikācijas prasmes;
  • Precizitāte, kvalitāte, neatlaidība un atbildīga attieksme veicot darba pienākumus;
  • Labas latviešu, krievu un angļu valodu zināšanas darbam ar klientiem.

Mēs piedāvājam:

  • Interesantu un stabilu darbu veiksmīgā uzņēmumā;
  • Darba vietu Rīga, Ķengaraga ielā 1B ar bezmaksas autostāvvietu;

Pilnu darba laiku;

  • Atalgojumu pārbaudes laikā 1500EUR, pēc pārbaudes laika 1700EUR un bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem un visas sociālās garantijas;
  • Nelaimes gadījumu apdrošināšana no pirmās darba dienas;
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
  • Iespējas profesionālai un karjeras izaugsmei;
  • Draudzīgs kolektīvs un profesionāla vide.

Piesakoties vakancei, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei un izmantošanai šajā personāla atlases procesā saskaņā ar ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu.

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
1500 - 1700
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Ķengaraga iela 1B, Rīga

Darba devēja informācija

Millmax SIA

Reģistrācijas numurs: 40203272931

Kontakti:

E-pasts: customers@millmax.eu