GALVENIE PIENĀKUMI:
-
sagatavot un dokumentēt iepirkumu procedūras atbilstoši normatīvo aktu prasībām (t.sk. ziņojumi, nolikumi,
uzaicinājumi, protokoli, vēstules u.c.),
-
publicēt iepirkumu informāciju Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS) un citās atbilstošās informācijas
sistēmās,
-
piedalīties iepirkumu komisijās kā komisijas priekšsēdētājam vai loceklim, nodrošināt komisijas darba
organizāciju un dokumentēšanu,
-
piedalīties iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma
dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu.
PRASĪBAS:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
-
akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību tiesību zinātnēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā
atbilstošā jomā,
-
vismaz 2 gadu profesionālo pieredzi iepirkumu rīkošanā un dokumentācijas izstrādē, pārstāvot pasūtītāju, pēdējo 5
gadu laikā,
-
pieredzi iepirkuma komisijas priekšsēdētāja amata pienākumu pildīšanā, kas tiks uzskatīta par priekšrocību,
-
labas zināšanas par Publisko iepirkumu likumu un saistītajiem normatīvajiem aktiem,
-
spēju noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu,
-
prasmi strādāt komandā un sadarboties ar dažādiem iesaistītajiem partneriem,
-
prasmi izteikt un argumentēt savu viedokli, kā arī pieņemt pamatotus lēmumus,
- spēju analizēt un apstrādāt liela apjoma informāciju,
- labas komunikācijas prasmes,
-
angļu valodas zināšanas dokumentu izstrādei un izvērtēšanai, kā arī saziņai nepieciešamības gadījumā,
-
prasmi strādāt ar MS Office programmām, Elektronisko iepirkumu sistēmu (EIS) un dokumentu vadības sistēmām,
- B kategorijas autovadītāja apliecību,
- eID karte elektroniskai dokumentu parakstīšanai.
PIEDĀVAJAM:
- atalgojumu no 2040 EUR līdz 2220 EUR,
- elastīgā un attālināta darba iespējas,
- veselības apdrošināšanu pēc 3 mēnešiem,
- apmaksātu papildatvaļinājumu,
- motivācijas sistēmu atbilstoši ieguldījumam,
- dinamisku un uz pārmaiņām vērstu darba vidi valsts iestādē,
- daudzpusīgu iespēju profesionāli pilnveidoties un izglītoties,
- atbilstoši darbam visus nepieciešamos profesionālos instrumentus,
- darba vietu Biksēres ielā 6, Rīgā vai Jaunatnes ielā 4a, Lūznavā, Rēzeknes nov.
Motivācijas vēstuli, CV latviešu valodā un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2025. gada 5.jūnijam
(ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt uz e-pastu vakances@valic.gov.lv
Priecājamies par katru saņemto pieteikumu, bet vēršam uzmanību, ka individuāli sazināsimies tikai ar tiem
pretendentiem, kurus aicināsim uz konkursa nākamo kārtu - interviju!
Jūsu personas dati, kas ietverti CV un citos dokumentos, kas pievienoti pieteikumam tiks apkopoti un uzglabāti
saskaņā ar ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu, kā arī Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centra (turpmāk
- VALIC) PERSONAS DATU APSTRĀDES NOTEIKUMIEM PERSONĀLA ATLASĒ, ar kuriem varat iepazīties VALIC mājas lapā -
www.valic.gov.lv