Iepirkumu pieprasījumu administrators
Izsludināts: 26.08.2025
Pieteikšanās termiņš: 21.09.2025
Vakances informācija
Mēs Tev uzticēsim:
- Sniegt administratīvo atbalstu iepirkuma procesā, lai nodrošinātu, ka pirkuma pieprasījumi tiek apstiprināti savlaicīgi
- Nodrošināt, ka iekšējie klienti tiek regulāri informēti par pirkuma pieprasījuma virzību.
- Sazināties ar apstiprinātājiem un sekot līdzi, lai tiktu izveidots pirkuma pasūtījums.
- Sazināties ar iepirkumu/kategoriju vadītājiem, lai risinātu nestandarta situācijas.
- Izvērtēt iepirkuma pieprasījumus, sekot iepirkumu skriptiem, lai laikus apstiprinātu vai noraidītu pieprasījumus.
Ja Tev ir:
- Augsta uzmanība detaļām
- Lieliskas saskarsmes prasmes un spēja efektīvi komunicēt ar visām iesaistītajām personām
- Spēja ātri pielāgoties mainīgām situācijām, demonstrējot elastību un spēju apgūt jaunus procesus
- Jaunu ideju ierosināšana un nepārtraukta uzlabošana nodaļā
- Efektīva laika plānošana spēja strādāt patstāvīgi
- Vēlme būt par RS zīmola vēstnieku un nodrošināt nevainojamu, personīgu un progresīvu saskarsmi ar klientiem un darbiniekiem
- Labas komunikācijas prasmes latviešu un angļu valodās.
- Organizatoriskās spējas
- Problēmu risināšanas spējas
- Spēja sadarboties komandā.
- Zināšanas darbā ar Excel un Microsoft Office programmām.
- Teicamas angļu valodas zināšanas
- Spēja strādāt patstāvīgi un pašmotivācija
Mēs piedāvājam:
- Ikmēneša alga atkarībā no iepriekšējās pieredzes no 1300 EUR līdz 1400 EUR bruto.
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
- Hibrīda darba vidi (2 dienas ofisā), ar darba grafiku no 9:00 līdz 18:00.
- Apmācības un izaugsmes iespējas.
- Draudzīgu, atbalstošu un starptautisku kolektīvu.
- Apmaksātas pirmās dienas pusdienas.
- Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
- 1300 - 1400
- Slodze:
- Pilna slodze
- Darba vieta:
- Kr. Valdemāra iela 62, Rīga
Darba devēja informācija
Elfa Distrelec SIA
Reģistrācijas numurs: 40003461829
Kontakti:
E-pasts: sales@rsdelivers.lv