Iepirkumu speciālists

Izsludināts: 30.04.2025
Pieteikšanās termiņš: 20.05.2025

Vakances informācija

Mēs Tev uzticēsim:

  • Veikt iepirkumu organizēšanu atbilstoši ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem;
  • Sagatavot iepirkumu dokumentāciju: iepirkumu nolikumus, sēžu protokolus, rīkojumus, sarakstes ar pretendentiem u.c.;
  • Izvērtēt tehniskās specifikācijas, piegādātāju kvalifikācijas dokumentus, tehniskos un finanšu piedāvājumus sadarbībā ar citām struktūrvienībām;
  • Darbu ar Elektronisko iepirkumu sistēmu, Publikāciju vadības sistēmu u.c. datu bāzēm;
  • Nodrošināt:
  1. tiesisku un efektīvu iepirkumu komisijas darbu, organizēt iepirkumu komisijas sēdes;
  2. sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkuma jomā procedūru procesu kontroli, vadību un tiesiskumu;
  • Sniegt konsultācijas un atbalstu uzņēmuma darbiniekiem par iepirkuma organizēšanu;
  • Iesaistīties iepirkumu procesu pilnveidē, uzlabojot to efektivitāti.

Pievienojies, ja Tev ir:

  • Otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams tiesību zinībās;
  • Vismaz 3 gadu pieredze iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā un iepirkuma procesa organizēšanā atbilstoši publiskā iepirkuma vai sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkuma jomai (īpaši novērtēsim pieredzi ar IT&T jomas iepirkumiem un/vai ES fondu iepirkumiem);
  • Pieredze darbā ar trešo personu līdzfinansētiem iepirkumiem vai inženiertehniskās infrastruktūras projektiem, pieredze ar FIDIC iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • Izpratne par sabiedriski regulētu pakalpojumu sniedzēju vai publisko iepirkumu tiesisko ietvaru;
  • Labas datorprasmes (MS Word, Excel, PowerPoint, Teams u.c.);
  • Teicamas valsts valodas prasmes un angļu valodas zināšanas B1 līmenī sadarbībai ar ārvalstu partneriem;
  • Prasme pieņemt lēmumus un argumentēt savu viedokli;
  • Orientācija uz rezultātu sasniegšanu;
  • Atvērtība jauninājumiem un nestandarta risinājumu meklēšanai;
  • Analītiskā domāšana, spēja pielāgoties strauji mainīgai darba videi un inovatīviem procesiem;
  • Spēja strādāt komandā, veidot pozitīvu sadarbību un produktīvas attiecības ar kolēģiem;
  • Prasme plānot savu darba laiku, noteikt prioritātes un sasniedzamos mērķus, uzņemties atbildību par rezultātiem.

Mēs Tev piedāvājam:

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus;
  • Mūsdienīgu un atbalstošu vadības komandu;
  • Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā;
  • Bruto algu no EUR 2100 līdz 2430 mēnesī, atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai;
  • Gada prēmiju atbilstoši individuālajiem darba izpildes rezultātiem;
  • Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika;
  • Daļēji attālinātu darbu;
  • Transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A.

Lūgums sūtīt CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu: atlase@rs.lv

Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 24421189.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
2100 - 2430 EUR
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Cēsu iela 3A, Rīga

Darba devēja informācija

Akciju sabiedrība "RĪGAS SILTUMS"

Reģistrācijas numurs: 40003286750

Kontakti:

Kontakttālrunis: 24421189
E-pasts: atlase@rs.lv