Mēs Tev uzticēsim:
- Veikt iepirkumu organizēšanu atbilstoši ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem;
- Sagatavot iepirkumu dokumentāciju: iepirkumu nolikumus, sēžu protokolus, rīkojumus, sarakstes ar pretendentiem u.c.;
- Izvērtēt tehniskās specifikācijas, piegādātāju kvalifikācijas dokumentus, tehniskos un finanšu piedāvājumus sadarbībā ar citām struktūrvienībām;
- Darbu ar Elektronisko iepirkumu sistēmu, Publikāciju vadības sistēmu u.c. datu bāzēm;
- Nodrošināt:
- tiesisku un efektīvu iepirkumu komisijas darbu, organizēt iepirkumu komisijas sēdes;
- sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkuma jomā procedūru procesu kontroli, vadību un tiesiskumu;
- Sniegt konsultācijas un atbalstu uzņēmuma darbiniekiem par iepirkuma organizēšanu;
- Iesaistīties iepirkumu procesu pilnveidē, uzlabojot to efektivitāti.
Pievienojies, ja Tev ir:
- Otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams tiesību zinībās;
- Vismaz 3 gadu pieredze iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā un iepirkuma procesa organizēšanā atbilstoši publiskā iepirkuma vai sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkuma jomai (īpaši novērtēsim pieredzi ar IT&T jomas iepirkumiem un/vai ES fondu iepirkumiem);
- Pieredze darbā ar trešo personu līdzfinansētiem iepirkumiem vai inženiertehniskās infrastruktūras projektiem, pieredze ar FIDIC iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Izpratne par sabiedriski regulētu pakalpojumu sniedzēju vai publisko iepirkumu tiesisko ietvaru;
- Labas datorprasmes (MS Word, Excel, PowerPoint, Teams u.c.);
- Teicamas valsts valodas prasmes un angļu valodas zināšanas B1 līmenī sadarbībai ar ārvalstu partneriem;
- Prasme pieņemt lēmumus un argumentēt savu viedokli;
- Orientācija uz rezultātu sasniegšanu;
- Atvērtība jauninājumiem un nestandarta risinājumu meklēšanai;
- Analītiskā domāšana, spēja pielāgoties strauji mainīgai darba videi un inovatīviem procesiem;
- Spēja strādāt komandā, veidot pozitīvu sadarbību un produktīvas attiecības ar kolēģiem;
- Prasme plānot savu darba laiku, noteikt prioritātes un sasniedzamos mērķus, uzņemties atbildību par rezultātiem.
Mēs Tev piedāvājam:
- Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus;
- Mūsdienīgu un atbalstošu vadības komandu;
- Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā;
- Bruto algu no EUR 2100 līdz 2430 mēnesī, atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai;
- Gada prēmiju atbilstoši individuālajiem darba izpildes rezultātiem;
- Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika;
- Daļēji attālinātu darbu;
- Transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A.
Lūgums sūtīt CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu: atlase@rs.lv
Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.
Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 24421189.
Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.