Iepirkumu nodaļas konsultants - iepirkumu speciālista/ nodaļas vadītāja vietnieks

Izsludināts: 26.11.2025
Pieteikšanās termiņš: 26.12.2025

Vakances informācija

Pamatpienākumi:

  • nodrošināt ar iepirkumiem saistīto procesu virzību un dokumentēšanu atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām;
  • izstrādāt iepirkumu un iepirkumu procedūru nodrošināšanai nepieciešamos dokumentus (publikācijas, apliecinājumus, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, paziņojumus, lēmumus, atbildes vēstules, sēžu protokolus u.c. dokumentus);
  • normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizēt informācijas apmaiņu starp pasūtītāju un pretendentu, kandidātu un/vai piegādātāju;
  • sagatavot normatīvajos aktos noteikto informāciju Iepirkumu uzraudzības birojam;
  • veikt Iepirkumu nodaļas un Iepirkumu komisijas dokumentu arhivēšanu;
  • sniegt konsultācijas citu struktūrvienību darbiniekiem ar iepirkumiem saistītos jautājumos;
  • kontrolēt dokumentu izpildes termiņus;
  • aizvietot Iepirkumu nodaļas vadītāju un konsultantu-iepirkumu speciālistu prombūtnes laikā;
  • sekot līdzi izmaiņām normatīvajos aktos publisko iepirkumu jomā;
  • piedalīties darba grupās un komisijās savas kompetences ietvaros.

Prasības kandidātiem:

  • iegūta augstākā izglītība (juridiskā vai ekonomiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • pieredze darbā publisko iepirkumu jomā ne mazāka kā 3 (trīs) gadi;
  • spēja patstāvīgi sagatavot iepirkumu un iepirkuma procedūru dokumentāciju (nolikumi, nolikumu grozījumi, protokoli u.c.);
  • pieredze iepirkumu plāna gatavošanā un/vai izpildes uzraudzībā (tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • spēja analizēt situācijas, pieņemt pamatotus lēmumus un sniegt juridiskus atzinumus;
  • teicamas lietotāja prasmes darbam ar MS Office programmām, Elektronisko iepirkumu sistēmu un Publikāciju vadības sistēmu;
  • praktiskas zināšanas publisko iepirkumu normatīvo aktu piemērošanā;
  • latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2.pakāpe);
  • angļu valodas zināšanas (B līmeņa 2.pakāpe);

Darbam nepieciešamās prasmes:

  • teicamas prasmes dokumentu sagatavošanā un precizitāte darbu izpildē;
  • teicamas analītiskās, komunikācijas un organizatoriskās spējas;
  • spēja strādāt komandā un vienlaikus patstāvīgi;
  • pašdisciplīna, spēja plānot un organizēt savu darbu, noteikt prioritātes;
  • lojalitāte un augsta atbildības sajūta;
  • orientācija uz rezultāta sasniegšanu.

Uzņēmums piedāvā:

  • stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas;
  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām);
  • bezmaksas autostāvvietu;
  • darbu klātienē no plkst. 8:30 - 17:00, piektdienās līdz plkst. 16:00;
  • atalgojumu no 3000 līdz 3500 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši kandidāta pieredzei un kvalifikācijai (pārbaudes laikā atalgojums tiks noteikts 75% apmērā no amata algas).

Lūdzam ņemt vērā, ka pirms pieņemšanas darbā tiks veikta pretendenta iepriekšējās darbības pārbaude atbilstoši likuma Par aviāciju 57.1 panta prasībām.

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
3000 - 3500
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Mārupe, Latvija

Darba devēja informācija

Latvijas gaisa satiksme VAS

Reģistrācijas numurs: 40003038621

Kontakti:

E-pasts: vakance@lgs.lv