Iepirkumu nodaļas konsultants - iepirkumu speciālista/ nodaļas vadītāja vietnieks
Izsludināts: 26.11.2025
Pieteikšanās termiņš: 26.12.2025
Vakances informācija
Pamatpienākumi:
- nodrošināt ar iepirkumiem saistīto procesu virzību un dokumentēšanu atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām;
- izstrādāt iepirkumu un iepirkumu procedūru nodrošināšanai nepieciešamos dokumentus (publikācijas, apliecinājumus, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, paziņojumus, lēmumus, atbildes vēstules, sēžu protokolus u.c. dokumentus);
- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizēt informācijas apmaiņu starp pasūtītāju un pretendentu, kandidātu un/vai piegādātāju;
- sagatavot normatīvajos aktos noteikto informāciju Iepirkumu uzraudzības birojam;
- veikt Iepirkumu nodaļas un Iepirkumu komisijas dokumentu arhivēšanu;
- sniegt konsultācijas citu struktūrvienību darbiniekiem ar iepirkumiem saistītos jautājumos;
- kontrolēt dokumentu izpildes termiņus;
- aizvietot Iepirkumu nodaļas vadītāju un konsultantu-iepirkumu speciālistu prombūtnes laikā;
- sekot līdzi izmaiņām normatīvajos aktos publisko iepirkumu jomā;
- piedalīties darba grupās un komisijās savas kompetences ietvaros.
Prasības kandidātiem:
- iegūta augstākā izglītība (juridiskā vai ekonomiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību);
- pieredze darbā publisko iepirkumu jomā ne mazāka kā 3 (trīs) gadi;
- spēja patstāvīgi sagatavot iepirkumu un iepirkuma procedūru dokumentāciju (nolikumi, nolikumu grozījumi, protokoli u.c.);
- pieredze iepirkumu plāna gatavošanā un/vai izpildes uzraudzībā (tiks uzskatīta par priekšrocību);
- spēja analizēt situācijas, pieņemt pamatotus lēmumus un sniegt juridiskus atzinumus;
- teicamas lietotāja prasmes darbam ar MS Office programmām, Elektronisko iepirkumu sistēmu un Publikāciju vadības sistēmu;
- praktiskas zināšanas publisko iepirkumu normatīvo aktu piemērošanā;
- latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2.pakāpe);
- angļu valodas zināšanas (B līmeņa 2.pakāpe);
Darbam nepieciešamās prasmes:
- teicamas prasmes dokumentu sagatavošanā un precizitāte darbu izpildē;
- teicamas analītiskās, komunikācijas un organizatoriskās spējas;
- spēja strādāt komandā un vienlaikus patstāvīgi;
- pašdisciplīna, spēja plānot un organizēt savu darbu, noteikt prioritātes;
- lojalitāte un augsta atbildības sajūta;
- orientācija uz rezultāta sasniegšanu.
Uzņēmums piedāvā:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas;
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām);
- bezmaksas autostāvvietu;
- darbu klātienē no plkst. 8:30 - 17:00, piektdienās līdz plkst. 16:00;
- atalgojumu no 3000 līdz 3500 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši kandidāta pieredzei un kvalifikācijai (pārbaudes laikā atalgojums tiks noteikts 75% apmērā no amata algas).
Lūdzam ņemt vērā, ka pirms pieņemšanas darbā tiks veikta pretendenta iepriekšējās darbības pārbaude atbilstoši likuma Par aviāciju 57.1 panta prasībām.
- Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
- 3000 - 3500
- Slodze:
- Pilna slodze
- Darba vieta:
- Mārupe, Latvija
Darba devēja informācija
Latvijas gaisa satiksme VAS
Reģistrācijas numurs: 40003038621
Kontakti:
E-pasts: vakance@lgs.lv