Iepirkumu speciālists

Izsludināts: 04.09.2025
Pieteikšanās termiņš: 04.10.2025

Vakances informācija

Tavi galvenie pienākumi būs:

  • pārvaldīt preču krājumus un veikt pasūtījumus, izmantojot krājumu plānošanas sistēmu un ERP sistēmu;
  • uzturēt saziņu ar piegādātājiem par pasūtījumiem, apstiprinājumiem, piegādēm un citiem ar tiem saistītiem jautājumiem;
  • apstrādāt dažādu veidu pasūtījumus;
  • apstrādāt rēķinus un kredītrēķinus, nodrošinot precīzu datu ievadi ERP un rēķinu apstrādes sistēmās;
  • organizēt starptautiskos pārvadājumus transporta pasūtījumu platformā, izvēloties izdevīgākos un efektīvākos risinājumus;
  • nodrošināt kolēģus ar aktuālu informāciju par preču pieejamību, cenām un piegādēm;
  • atbildēt uz pārdošanas pieprasījumiem;
  • analizēt pārdošanas un krājumu datus, lai pieņemtu pamatotus iepirkumu lēmumus;
  • uzturēt un aktualizēt pamatdatus ERP sistēmā (piemēram, piegādes laikus, cenas, minimālos pasūtījuma apjomus u.c.);
  • aizvietot kolēģus viņu prombūtnes laikā un aktīvi iesaistīties procesu uzlabošanā un komandas attīstībā.

Nepieciešamās prasmes un zināšanas:

  • analītiskā domāšana, precizitāte darbā ar datiem, spēja pamanīt kļūdas un neatbilstības;
  • iepriekšēja pieredze iepirkumu speciālista, noliktavas krājumu plānotāja, loģistikas speciālista vai līdzīgā amatā būs Tava priekšrocība;
  • spēja strādāt ar specializētām sistēmām: ERP, krājumu plānošanas sistēmu, analītikas rīkiem, transporta pasūtījumu platformu, finanšu sistēmu;
  • labas datorprasmes, īpaši darbā ar MS Office 365 (t.sk. pamatzināšanas un funkcijas Excel programmā);
  • iekšēja motivācija kvalitatīvi paveikt darbu;
  • spēja strādāt dinamiskā darba vidē;
  • pacietība un efektivitāte rutīnas uzdevumos, spēja tajos saskatīt jēgu un vērtību;
  • labas komunikācijas prasmes savlaicīga, pārdomāta un proaktīva saziņa;
  • spēja pielāgoties jauniem darba veidiem un procesiem;
  • ļoti labas angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī) mutiski un rakstiski saziņai ar kolēģiem un sadarbības partneriem ārvalstīs; labas latviešu valodas zināšanas.

Tu iegūsi:

  • interesantu un dinamisku darbu modernā un starptautiskā uzņēmumā, kas nemitīgi aug un attīstās;
  • apmācības, uzsākot darbu, kā arī profesionālās izaugsmes iespējas;
  • pieredzējušu, aizrautīgu un profesionālu kolēģu atbalstu ikdienas darbā un komandas saliedēšanās pasākumus;
  • atalgojumu EUR 1800-2000 bruto, atbilstoši amata algas un piemaksu shēmai atkarībā no snieguma;
  • visas sociālās garantijas un stabilu atalgojumu vienmēr laikā;
  • veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu no pirmās darba dienas;
  • visu nepieciešamo tehnisko aprīkojumu veiksmīgai darba ikdienai;
  • darba vietu birojā Granīta ielā 17, Rumbulā;
  • iespēju strādāt hibrīdrežīmā pēc pārbaudes laika beigām.
  • Ja šis piedāvājums Tevi ir uzrunājis, sūti CV un pievienojies ANTALIS Grupai!
  • Novērtējam katru pieteikumu. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks virzīti nākamajai atlases kārtai.

Ticam, ka ANTALIS Grupas panākumu atslēga ir darbinieku ieguldījums un izaugsme. ANTALIS ir kompetents un pieredzējis kolektīvs, kurā ikviens darbinieks ir svarīgs. Uzņēmumā tiek veicināta iekļaujoša darba vide un viedokļu dažādību. ANTALIS mērķis ir ieguldīt individuālos talantos, stiprināt sadarbību visā organizācijā un radīt atbalstošu vidi, kurā darbinieki var attīstīties un augt.

Antalis paziņojums kandidātiem par viņu personas datu apstrādi ir pieejams vietnē www.antalis.lv

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
1800-2000
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Granīta ielā 17, Rumbula

Darba devēja informācija

Antalis A/S

Reģistrācijas numurs: 40003135842

Kontakti:

E-pasts: gunita.kokina@antalis.com