Mēs piedāvājam
- pamatalgu no 1845 EUR (bruto) mēnesī, atalgojums pēc pārbaudes laika var tikt pārskatīts atbilstoši darba sniegumam
- atbildīgu un dinamisku darbu
- iespējas profesionāli attīstīties
- zinošu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- iespēju saņemt atalgojuma mainīgo daļu par labu darba sniegumu, atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram
- veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu, papildu brīvdienas, un citus darbiniekiem pieejamos labumus
- bezmaksas auto un velo stāvvietu pie biroja
Ja tev ir
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai bakalaura grāds tiesību zinātnē
- pieredze publisko iepirkumu juridiskajā administrēšanā vai vēlme apgūt publisko iepirkumu jomu
- pieredze līgumu un citu juridiska rakstura dokumentu izstrādē
- teicama latviešu valodas prasme
- spēja aizstāvēt un pamatot savu viedokli
- laba darba plānošanas un organizēšanas prasme
Uzticēsim tev
- organizēt publisko iepirkumu procedūru norisi
- sagatavot līgumus, organizēt to parakstīšanu
- protokolēt iepirkuma procesa gaitu
- sagatavot iepirkuma nolikumu, sarakstes un citus dokumentus
- reģistrēt noslēgtos līgumus un citus dokumentus dokumentu vadības sistēmā
Ar pretendentiem, kuri būs izvirzīti nākamajām atlases kārtām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc sludinājumā norādītā pieteikšanās termiņa beigām.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādīte personas dati tiks apstrādāti ar mērķi nodrošināt AS “Latvijas valsts meži” personāla atlases konkursa norisi. Pretendenta/-es dati tiks uzglabāti 5 mēnešus pēc to iesniegšanas brīža. Personas datu pārzinis: AS “Latvijas valsts meži”, reģ. Nr. 40003466281, Vainodes iela 1, Rīga, LV-1004, tālr. +371 67610015, e-pasta adrese: lvm@lvm.lv