Svarīgākie darba līgumu izstrādes aspekti

Vebinārs, 30.05.2025 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  29.05.2025 

Darba līgums ir darba tiesisko attiecību pamatojuma un pierādījuma svarīgākais dokuments. Nereti praksē iestādes un uzņēmumi saskaras ar darba un citu līgumu noformēšanas neskaidrībām. Trūkst izpratne par to, kā korekti definēt obligātos nosacījumus, piemērot elektronisko parakstu, kā arī pareizi organizēt līgumu uzskaiti un glabāšanu.

Vebinārā pārrunāsim būtiskāko, kas jāievēro sastādot darba un citus līgumus, lai nodrošinātu to atbilstību likumdošanai, kā arī izvairītos no nevajadzīgiem juridiskiem pārpratumiem nākotnē.

Satura apraksts:

  • Darba līgums, un tā obligātie nosacījumi:
  • Darba attiecību sākums un termiņš;
  • Amats;
  • Darba vieta;
  • Darba laiks;
  • Darba samaksas kārtība un izmaksas laiks;
  • Darba attiecību izbeigšanas kārtība un citi nosacījumi.
  • Prasība pēc rakstveida formas un uzskaites;
  • Elektroniski parakstītie līgumi un to grozījumi, to uzskaite, glabāšana;
  • Uzņēmuma līgumi, to grozījumi, un gadījumi, kad piemērot;
  • Autoratlīdzības līgumi;
  • Līgumu un to reģistru glabāšanas termiņi;
  • Citi līgumi.

Mērķauditorija: personāla vadītāji un speciālisti, iestāžu un uzņēmumi vadītāji, juristi, kā arī ikviens interesents, kurš atbildīgs par darba līgumu sastādīšanu, parakstīšanu un uzskaiti savā uzņēmumā vai organizācijā.



Gundega Dambe

Vebināru vada
Gundega Dambe

Latvijas Personāla vadīšanas asociācijas valdes locekle.

Lektore un personāla vadītāja ar vairāk kā 20 gadu pieredzi. 

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs