Veiksmīgas komunikācijas principi pārmaiņu procesā

Vebinārs, 02.04.2024 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  02.04.2024 

Atrodoties nepārtrauktā pārmaiņu kontekstā, arvien aktualizējas jautājums, kā vadīt kolēģus laikā, kad valda augsta līmeņa neskaidrība un pieprasījums pēc veiksmīgu pārmaiņu ieviešanas. Turklāt darbinieki nereti ir skeptiski pret pārmaiņām vai iekšēji tām pretojas.

Vebināra mērķis: sniegt izpratni par pārmaiņu procesu, tā vadīšanu un cilvēkiem pārmaiņu laikā. Semināra laikā būs iespēja paplašināt zināšanas par to, kā vadīt un komunicēt ar kolēģiem, lai pārmaiņas būtu veiksmīgas un rezultatīvas. Līdz ar to arī stiprināt savu kompetenci pārmaiņu līderībā.

Satura apraksts

  • Pārmaiņu konteksts:
  • Pārmaiņu veidi
  • Pārmaiņu koncepts
  • Vadītāja loma pārmaiņās un komunikācijas pieeja:
  • Vadītāja uzdevumi pārmaiņu laikā; 
  • Darbinieku uzvedības maiņa – iespējas un izaicinājumi;
  • Pārmaiņu pieņemšanas modelis;
  • Komunikācijas principi, atbalstot pārmaiņu ieviešanu un pieņemšanu; 
  • Vadītāja spēka punkti pārmaiņu laikā.

Mērķauditorija: visu līmeņu vadītāji – organizāciju vadītāji, struktūrvienību vadītāji, projektu grupu vadītāji.

Ieva Zaumane

Vebināru vada
Ieva Zaumane

Pārmaiņu un iekšējās komunikācijas stratēģe.

Uzņēmuma Ieva Zaumane Systemic Change dibinātāja. Ieguvusi Doktora grādu Sociālajās zinātnēs (Ekonomikas un Biznesa vadības apakšnozarē). 

Biznesa psiholoģija, komunikācijas vadība un organizāciju sistēmas ir profesionālā aizraušanās un sirdslieta jau vairāk nekā 20 gadus. 

Izstrādājusi iekšējās un ārējās komunikācijas stratēģijas, organizējusi un vadījusi iekšējās komunikācijas, pārmaiņu komunikācijas procesus, kā arī nodrošinājusi krīžu komunikācijas vadību tādās organizācijās un uzņēmumos kā - Valsts ieņēmumu dienests, Valsts investīciju un attīstības aģentūra, Tiesībsarga birojs, VAS Latvijas Pasts u.c.

Praktizējoša vadības konsultante, vairāku starptautisku publikāciju autore un zinātnisko konferenču referente. Dienas Bizness Personāla vadības rokasgrāmatas līdzautore. Iekšējās komunikācijas instrumenta "Saruna par pārmaiņām" autore. Sertificēts APC koučs un organizāciju sistēmdinamiku speciāliste, sistēmisko sakārtojumu fasilitatore. 

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs