Kas jāzina par administratīvo atbildību publisko iepirkumu jomā?

Vebinārs, 24.11.2022 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  23.11.2022 

Administratīvās atbildības likuma mērķis ir aizsargāt pastāvošo tiesisko iekārtu, sodīšana nav pašmērķis. Iepirkuma veicēju kļūdas var rezultēties ar administratīvās atbildības piemērošanu, līdz ar to zināšanas par administratīvi sodāmiem pārkāpumiem var veicināt kļūdu nepieļaušanu ikdienas darbā. Vienlaikus arī piegādātājiem ir svarīgi apzināties, par kādiem pārkāpumiem var tikt piemērota administratīvā atbildība, lai ziņotu par tiem, tādējādi nodrošinot pārkāpumu nepieļaušanu nākotnē. Šādā veidā visiem kopā ir iespējams veicināt atklātu, caurspīdīgu un efektīvu publisko iepirkumu.

Vebinārā iegūsi atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Kuri normatīvie akti paredz administratīvo atbildību publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā?
  • Par kādiem pārkāpumiem ir paredzēta administratīvā atbildība? Kādi ir biežāk pieļautie pārkāpumi?
  • Kurām personām parasti tiek piešķirts pie atbildības saucamās personas statuss?
  • Kādi administratīvie sodi tiek piemēroti? Būtiskākie soda izpildes aspekti un iespēja personai tikt atbrīvotai no atbildības. 
  • Tiesību izmantošanas aizliegums – soda izpilde. 
  • Vai publisko iepirkumu jomā ir iespējams cietušā statuss?
  • Kādi ir personas pienākumi un tiesības administratīvā pārkāpuma procesā?
  • Kas jāņem vērā, pārsūdzot lēmumus un spriedumu?


Dace Vosele

Vebināru vada
Dace Vosele

Iepirkumu uzraudzības biroja Administratīvo sodu departamenta direktore.

Kopš 2011. gada strādā IUB. No 2013. gada darbojas Administratīvo sodu departamenta vadībā. Piedalījusies departamenta izveidē, regulējuma piemērošanas uzsākšanā un prakses veidošanā. 

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs