Kompetenču intervijas personāla atlasē

Vebinārs, 25.11.2022 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  24.11.2022 

Darba tirgus strauji mainās, uzņēmumiem nereti jāpieliek lielas pūles, lai atrastu piemērotu kandidātu vakantajam amatam. Un tieši tādēļ arī uzņēmumus interesē, kā vislabāk iepazīt kandidātus personāla atlases laikā, lai nenāktos vilties jaunajā darbiniekā jau pirmajos darba mēnešos. Ir dažādas metodes, kā to var panākt, un viena no tām ir kompetenču (uzvedības) intervijas izmantošana.

Vebināra mērķis – veidot izpratni par personāla atlases mārketingu, kompetenču intervijas vietu un lomu atlases procesā, kā arī trenēt praktiskas iemaņas kompetenču interviju vadīšanā.

Vebinārā iegūsi atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Personāla atlases mārketings kā viena no mūsdienīgajām pieejām jaunu darbinieku piesaistē;
  • Kandidātu izvērtēšanas metodes;
  • Kompetenču intervijas pamatprincipi;
  • Jautājumu veidi, jautājumu uzdošanas tehnika;
  • Kompetenču intervijas praktikums.

Mērķauditorija – visu līmeņu vadītāji, personāla vadītāji un speciālisti, tie darbinieki, kuriem jāpiedalās personāla atlasē.

Inese Sila

Vebināru vada
Inese Sila

Sertificēts profesionālais koučs.

Vairāk kā 25 gadu pieredze personāla vadībā, personāla atlases projektos, personīgās izaugsmes un emocionālās inteliģences jautājumos. Vada seminārus par personāla vadību, koučingu, personīgo izaugsmi, integrālo pieeju.


Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs