Šī brīža aktualitāte - attālinātais darbs. Ja darbinieks kategoriski nepiekrīt attālinātajam darbam, bet darba vietā viņa nodaļas darba telpa ir "open office", kurā prioritāri uz vietas strādā cits darbinieks, un viņa pienākumi var tikt veikti attālinātā režīmā - vai ir kāds instruments vai piemērs no prakses - kā darba devējs var noteikt attālinātu darba vietu, lai ierobežotu klātienē strādājošo skaitu?

Ir darba devēji, kas izdod rīkojumus ar norādītiu grafiku, kuri darbinieki atrodas darba vietā un kuri mājās. Arī, piemēram, Valsts kancelejai ar rīkojumu ir noteikts, kā tiek saskaņots, kurš darbinieks ierodas darba vietā un tiek saskaņots kādā laikā kurš darbinieks drīkst atrasties darba vietā. Saprotam, ka citiem darbiniekiem mājās nav tādi apstākļi, lai pilnvērtīgi varētu strādāt, un tad vienkārši jāmēģina sabalansēt mainīšanos ar citiem darbiniekiem.

Uzdod savu jautājumu

Ja nevarat atrast atbildi uz jūs interesējošu jautājumu, izmantojiet iespēju uzdot ekspertam savu jautājumu!