Efektīvs darījumu pārrunu process un stratēģijas

Vebinārs, 04.04.2025 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  03.04.2025 

Ikdienas darbā gan privātajā, gan publiskajā pārvaldē nākas risināt sarežģītas pārrunas – ar klientiem, piegādātājiem, investoriem, sadarbības partneriem un citām iesaistītajām pusēm. Jāslēdz darījumi, jāpiesaista finansējums vai jārisina dažādi izaicinājumi un jāpārvar pretrunas. Efektīvas darījumu pārrunas mēdz būt izšķirošas veiksmīgu lēmumu pieņemšanā. 

Vebināra mērķis: sniegt praktiskas zināšanas un stratēģijas, kas palīdzēs pārliecinoši un efektīvi vadīt darījumu pārrunas. 

Satura apraksts:

  • Būtiskākais par darījumu pārrunu stratēģijām;
  • Sagatavošanās un pārrunu pieejas izvēle;
  • Darījumu pārrunu rezultātu prognozēšana un ilgstošas sadarbības potenciāls;
  • Paņēmieni kontroles noturēšanai pie darījumu pārrunu galda;
  • Risinājumu meklēšana sarežģītās situācijās un konfliktu pārvaldība;
  • Ieskats argumentēšanā un pārliecināšanā darījuma partneri.

Mācību saturs ietver ieskatu spēļu teorijā (Game Theory), pārstāvju teorijā (Agency Theory), kā arī tādus būtiskus darījumu pārrunu konceptus kā alternatīvu izmantošana, spēles laukuma noteikšana, kaulēšanās, integratīvas un pozicionālas pārrunas u.c.

Mērķauditorija: uzņēmumu, iestāžu vadītāji, pārvaldes un attīstības projektu vadītāji, pārdošanas un mārketinga speciālisti, personāla un resursu vadītāji, kas bieži risina sarežģītas pārrunas. Vebinārs paredzēts dalībniekiem, kuri vēlas kļūt par profesionāļiem darījumu pārrunu jomā.

Līga  Sileniece

Vebināru vada
Līga Sileniece

PhD cand., MBA, Mg.iur., Darījumu sarunu eksperte.

Lektore un pētniece bizness vadībās jautājumos Rīgas Stradiņa universitātē. Ikdienā ne tikai vada biznesa pārrunu apmācības, bet pārstāv klientu intereses biznesa pārrunās un juridiskos strīdos. Apguvusi darījumu pārrunu prasmes Harvardas Biznesa skolā.

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs