Klientu apkalpošanas standartu analīze

Vebinārs, 12.10.2023 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  11.10.2023 

Praktiskās darbnīcas saturs:

  • Klientu apkalpošanas standarta saturs un galvenās tēmas - darbinieku psiholoģiskā labbūtība ,stresa vadības prasmes, konflikti un draudu situācijas, u.c.
  • Esošo klientu apkalpošanas standartu izvērtēšana un analīze (valsts iestāžu publiski pieejamie standarti);
  • Klientu apkalpošanas standarts savā organizācijā;
  • Publiskais klientu apkalpošanas standarts un "iekšējais" klientu apkalpošanas standarts;
  • Darbs grupās un individuāli, lai izvērtētu, kurus aspektus vēlams iekļaut savas organizācijas klientu apkalpošanas standartā, kādi nākamie soļi standarta pilnveidē (vai izveidē);
  • Diskusija par klientu apkalpošanas standarta lomu un nozīmi darbinieku profesionālās izglītošanas procesā;
  • Kā sekmīgi izveidots klientu apkalpošanas standarta veicina apmācību efektivitāti?
  • Ideju ģenerēšana (pieredzes apmaiņa) par klientu apkalpošanas standartu «iedzīvināšanu» ikdienas darba procesā.

Mērķauditorija: ikvienas, kurš ir saistīts ar klientu apkalpošanas jautājumiem praksē - vadītāji, speciālisti, personāla speciālisti un citi interesenti.

Vietu skaits ierobežots!

Zane Veinberga

Vebināru vada
Zane Veinberga

Sertificēts organizāciju psihologs.

Kopš 2008. gada sadarbojas ar organizācijām visā Latvijā gan kā konsultants, gan mācību speciālists, kā arī vada profesionālās pieredzes apmaiņas grupas. Līdzdibinātāja Izglītojošo spēļu un metožu asociācijai, kurā no 2017. gada simtiem speciālistu apgūst jaunas Latvijā radītas spēles veida metodes.

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 89.00 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs