Iepirkuma komisijas darbības principi

Vebinārs, 28.11.2025 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  27.11.2025 

Lai nodrošinātu sekmīgu iepirkuma procesa norisi, nepieciešams izvēlēties zinošus iepirkuma komisijas locekļus. Ja iepirkuma komisijas locekļi nav pietiekami informēti par publisko iepirkumu specifiskajiem noteikumiem, viņu tiesībām un pienākumiem - tas var negatīvi atspēkoties uz pašu iepirkumu. Nezināšana rada risku pieļaut kļūdas, kas var apdraudēt iepirkuma procesu un izraisīt tādas problēmas kā, piemēram, interešu konflikts.

Vebināra mērķis: sniegt ieskatu iepirkuma komisijas darbības principos. Informēt par iepirkuma komisijas pienākumiem un tiesībām, lai nodrošināt efektīvu komisijas darbību un spēju ne tikai identificēt, bet arī novērst problēmsituācijas, kas varētu rasties iepirkuma procesa laikā.

Satura apraksts:

  • Iepirkuma komisijas darbības mērķis;
  • Iepirkuma komisijas izveidošana;
  • Eksperta, sekretāra, dokumentācijas sagatavotāja funkcijas;
  • Interešu konflikts;
  • Interešu konflikta novēršana;
  • Iepirkuma komisijas darbs piedāvājumu vērtēšanas gaitā;
  • Administratīvā atbildība;
  • EST, Senāta un IUB prakse interešu konflikta lietās.

 

Līga Jaunozola

Vebināru vada
Līga Jaunozola

Iepirkumu uzraudzības biroja Tiesību aktu piemērošanas departamenta juriste.

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs