Vebinārs, 25.09.2025 plkst. 10.00-13.00
Pieteikšanās termiņš: 24.09.2025
Daudzi pasūtītāji aizvien izvairās piemērot saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma vērtēšanu, jo tiem nav pārliecības par to, kā veiksmīgi izvēlēties piemērotus kritērijus un skaidri tos noformulēt, kā arī, kā pareizi tos novērtēt un atvieglot to vērtēšanu. Saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma vērtēšanā viens no būtiskākajiem aspektiem ir skaidri noformulēti, objektīvi novērtējami un pamatoti kritēriji. Taču to izvēle un izveide konkrētam iepirkumu priekšmetam bieži praksē sagādā grūtības. Viens no veidiem, kā uzlabot kritēriju piemērošanu, ir dalīties ar praktiskiem piemēriem, kā arī analizēt jau esošo praksi.
Vebināra mērķis: veicināt pasūtītājus piemērot saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma vērtēšanu, kā arī uzlabot saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma piemērošanas praksi.
Mērķauditorija: noderīgs praktizējošiem iepirkumu speciālistiem, kā arī piegādātājiem, kam interesē, kā veidojas vērtēšanas kritēriji un kam būtiski pievērst uzmanību.
Mg.iur, Mg.oec., Rīgas Stradiņa universitātes Juridiskā un iepirkumu departamenta Iepirkumu nodaļas vadītāja.
Pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādē un komisijas darbā jau 9 gadus. Apvienojot juridiskās zināšanas un iegūto ekonomista kvalifikāciju būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma vadīšanā specializējusies dažādu iepirkumu veikšanā, tai skaitā būvniecības un ar to saistīto pakalpojumu iepirkumu organizēšanā. Pētījusi piedāvājumu vērtēšanas problemātiku, kā arī par saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma vērtēšanas praksi. Ir pieredze darbā ar ES fondu finansētiem objektiem, gan iepirkumu organizēšanā, gan projekta realizācijas komandā risinot juridiskus jautājumus līgumu izpildē.
Vebinārs notiks Zoom platformā.
Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā).
Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.
Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).
Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887