Vebinārs, 25.10.2024 plkst. 10.00-13.00
Pieteikšanās termiņš: 24.10.2024
Dažādās nozarēs pieredze ar mākslīgā intelekta rīku izmantošanu bieži svārstās ap: "Esam pamēģinājuši ChatGPT un redzam tā potenciālu, bet īsti nezinām, kā to ieviest savā ikdienas darbā." Nereti tas notiek tāpēc, ka speciālisti cenšas uzticēt mākslīgajam intelektam veikt augsta līmeņa uzdevumus, ko tas (pagaidām) vēl nespēj paveikt. Tomēr jebkuru sarežģītu darbu var sadalīt vienkāršākās darbībās, kuru veikšanā MI var kļūt par neaizvietojamu palīgu un ietaupīt daudz laika.
Vebinārā mācīsimies izprast, kādus darbus var un kādus nevar uzticēt MI. Kā efektīvāk izmantot MI asistentus, kā definēt tiem darba uzdevumus un kā MI var palīdzēt veidot jaunu saturu, izmantojot esošos dokumentus un informāciju kā paraugu. To visu apskatīsim izmantojot praktiskus piemērus sastādot specifikācijas un vērtējot piedāvājumus.
Vebināra mērķis: izprast mākslīgā intelekta piedāvātās iespējas un efektīvi iemācīties lietot AI asistentus (kā ChatGPT, Claude vai Copilot), lai tos izmantotu tehnisko specifikāciju sagatavošanā un vērtēšanā.
Mērķauditorija: iepirkuma dokumentācijas sagatavotāji, tehnisko specifikāciju veidotāji, iepirkumu speciālisti un citi interesenti.
MI jaunuzņēmuma Hyperscan, kā arī MI apmācību un konsultāciju uzņēmuma AIAcademy.lv līdzdibinātājs un pasniedzējs.
Mācījies Rīgas un Dānijas Tehniskajās universitātēs un šobrīd vada Hyperscan MI izstrādes komandu, kā arī mentorē jaunuzņēmumus Riga Startup House Pre-Accelerator un Inovāciju Akadēmijā. Uzņēmuma attīstībā mākslīgo intelektu izmanto visās jomās, sākot ar pašu Hyperscan sistēmas būvēšanu, un beidzot ar pārdošanu, talantu piesaisti, mārketingu un uzņēmuma vadību. Juris ir eksperts AI sistēmu un procesu automatizāciju izstrādē, un spēj skaidri un saprotami komunicēt tehniskas nianses.
Vebinārs notiks Zoom platformā.
Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā).
Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.
Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).
Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887