Personālvadības digitalizācija: soļi uz darbu e-vidē

Vebinārs, 12.06.2024 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  11.06.2024 

Darbs e-vidē uzņem aizvien lielāku attīstības ātrumu - dažādi palīgrīki robotu, čatbotu un mākslīgā intelekta veidolā neizbēgami ienāk mūsu ikdienā. Personālvadības automatizācija ievērojami palielināt darba efektivitāti, bet joprojām pastāv neskaidrības par procesu digitalizācijas ieviešanu - ko varam un ko nevaram digitalizēt? Kā nepjukt starp daudzajiem piedāvātajiem digitalizācijas risinājumiem, kādas ir to priekšrocības un izaicinājumi?

Satura apraksts:

  • Personālvadības procesu digitalizācija;
  • Digitāls vai elektronisks, kādas ir atšķirības?
  • Instrumenti digitalizācijai;
  • Ko varam un, ko nevaram digitalizēt?
  • Personāla lietvedība e-vidē;
  • Procesu automatizācija, manuālā darba samazināšana;
  • Personāla atlases procesa automatizācija;
  • Onbordings - kā veiksmīgi integrēt uzņēmuma vidē?
  • Adaptācija un darbinieku iesaiste;
  • Novērtēšana un atgriezeniskā saite;
  • Motivācija, komandas gars, piederības sajūta;
  • Darba e-vidē priekšrocības un izaicinājumi.
Gundega Dambe

Vebināru vada
Gundega Dambe

Latvijas Personāla vadīšanas asociācijas valdes locekle.

Lektore un personāla vadītāja ar vairāk kā 20 gadu pieredzi. 

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs