Ieteikumi IT risinājumu tehnisko specifikāciju izstrādē

Vebinārs, 04.11.2022 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  03.11.2022 

Līdzīgi kā recepti zālēm vislabāk var izrakstīt ārsts, arī programmēšanas darbu tehnisko specifikāciju vislabāk izstrādātu sistēmanalītiķis. Taču mēs labi zinām, ka reālajā dzīvē šo pienākumu uztic darīt projekta vadītājam, juristam un iepirkumu speciālistam. Tā sākas ilgs un visām pusēm mokošs process. To ir vieglāk atrisināt divos veidos: a) paņemt ko vecu un pārtaisīt; b) iedot sev zināmam IT speciālistam, lai uzraksta. Abos variantos rezultāts ir loterija - vienā gadījumā specifikācijā paliek prasības pēc veciem standartiem un rīcībnespējīgām tehnoloģijām, bet otrā - tur jau viss ir skaidrs. Šajā seminārā Jūs iegūsiet pamata izpratni par specifikācijas būvēšanu, kā arī ievērojamu apjomu sagatavju, kuras varēs lietot, lai radītu specifikācijas ar iekšējiem resursiem.

Seminārā iegūsti atbildes uz tādiem jautājumiem:

  • Informācija par situāciju tirgū;
  • Atslēgas frāzes, kas palīdz atfiltrēt nekompetentus pretendentus, bet ir pietiekoši neitrālas, lai neceltu pretenzijas IUB, CFLA utml.;
  • Gatavi formulējumu paraugi izslēgšanas kritērijiem;
  • Gatavi formulējumu paraugi izstrādes standartiem;
  • Gatavi formulējumu paraugi drošības prasībām;
  • Gatavi formulējumu paraugi atbalstāmajām pārlūkprogrammām;
  • Gatavi formulējumu paraugi prasībām par dokumentāciju;
  • Diskusija par saistīto problemātiku un risinājumu meklēšana.

Mērķauditorija: Ikviens, kas piedalās vai grasās piedalīties interneta aplikācijas (mājas lapa, portāls, interneta bāzēta klientu sistēma utml.) iepirkuma tehniskās specifikācijas izstrādes procesā.

Mārtiņš Zvīgulis

Vebināru vada
Mārtiņš Zvīgulis

Web Multishop Company direktors.

No 2006. gada nodarbojas ar interneta aplikāciju projektu vadīšanu. 

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs