Starp obligātām prasībām un saimniecisko izdevīgumu būvniecības iepirkumā

Vebinārs, 08.12.2022 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  07.12.2022  (atlikušas 4 dienas)

Būvniecības iepirkumos nereti rodas jautājums, kā nopirkt pietiekami kvalitatīvus būvdarbus un ar tiem saistītos pakalpojumu, bet nepamatoti neierobežot konkurenci. Kā noteikt līdzsvaru starp obligātajām prasībām un vērtēšanas kritērijiem. Tāpat nereti problēmas rodas tieši prasību pareizā noformulēšanā, lai sasniegtu pasūtītāja mērķus un vienlaikus neapgrūtinātu piedāvājuma izvērtēšanu. Tieši analizējot piemērus, var uzlabot praksi būvniecības iepirkumu organizēšanā.

Vebināra mērķis: Dalīties praktiskos piemēros un analizēt būvniecības iepirkuma nolikuma prasību veidošanas aspektus. Veicināt pasūtītājus piemērot savām vajadzībām atbilstošas un samērīgas kvalifikācijas prasības, kā arī uzlabot saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma piemērošanas praksi būvniecības iepirkumos.

Vebinārā iegūsi atbildes uz tādiem jautājumiem:

  • Kā veidot atbilstošas kvalifikācijas prasības;
  • Kā detalizēt un noformēt prasības;
  • Tehniskā piedāvājuma elementi, kas palīdz līguma izpildē;
  • Kā pasūtītājam noteikt un noformulēt saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma vērtēšanas kritērijus;
  • Kritēriju piemērošanas un vērtēšanas prakses piemēri un problemātika;
  • Kā izvirzītās prasības atspoguļojas līgumā.

Mērķauditorija: Seminārs būs noderīgs praktizējošiem iepirkumu speciālistiem, kā arī piegādātājiem.

Sabīna  Bušmane

Vebināru vada
Sabīna Bušmane

Rīgas Stradiņa universitātes Juridiskā un iepirkumu departamenta Iepirkumu nodaļas vadītāja.

Specializējusies būvniecības iepirkumu organizēšanā, pētījusi un analizējusi praksi saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma vērtēšanā. Ieguvusi pieredze publisko iepirkumu veikšanā, kontrolē un uzraudzībā. 2021. gadā īstenotas vairāk kā 200 publisko iepirkumu procedūras. 

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs