Ieteikumi IT risinājumu tehnisko specifikāciju izstrādē

Vebinārs , 18.08.2022 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  17.08.2022 

Līdzīgi kā recepti zālēm vislabāk var izrakstīt ārsts, arī programmēšanas darbu tehnisko specifikāciju vislabāk izstrādātu sistēmanalītiķis. Taču mēs labi zinām, ka reālajā dzīvē šo pienākumu uztic darīt projekta vadītājam, juristam un iepirkumu speciālistam. Tā sākas ilgs un visām pusēm mokošs process. To ir vieglāk atrisināt divos veidos: a) paņemt ko vecu un pārtaisīt; b) iedot sev zināmam IT speciālistam, lai uzraksta. Abos variantos rezultāts ir loterija - vienā gadījumā specifikācijā paliek prasības pēc veciem standartiem un rīcībnespējīgām tehnoloģijām, bet otrā - tur jau viss ir skaidrs. Šajā seminārā Jūs iegūsiet pamata izpratni par specifikācijas būvēšanu, kā arī ievērojamu apjomu sagatavju, kuras varēs lietot, lai radītu specifikācijas ar iekšējiem resursiem.

Seminārā iegūsti atbildes uz tādiem jautājumiem:

  • informācija par situāciju tirgū;
  • atslēgas frāzes, kas palīdz atfiltrēt nekompetentus pretendentus, bet ir pietiekoši neitrālas, lai neceltu pretenzijas IUB, CFLA utml.;
  • gatavi formulējumu paraugi izslēgšanas kritērijiem;
  • gatavi formulējumu paraugi izstrādes standartiem;
  • gatavi formulējumu paraugi drošības prasībām;
  • gatavi formulējumu paraugi atbalstāmajām pārlūkprogrammām;
  • gatavi formulējumu paraugi prasībām par dokumentāciju;
  • diskusija par saistīto problemātiku un risinājumu meklēšana.

Mērķauditorija: Ikviens, kas piedalās vai grasās piedalīties interneta aplikācijas (mājas lapa, portāls, interneta bāzēta klientu sistēma utml.) iepirkuma tehniskās specifikācijas izstrādes procesā.

Mārtiņš Zvīgulis

Vebināru vada
Mārtiņš Zvīgulis

Web Multishop Company direktors.

No 2006. gada nodarbojas ar interneta aplikāciju projektu vadīšanu. 

Dalība vebinārā

Pieteikšanās: līdz 17.08.2022
Informāciju par vebināru var saņemt, zvanot pa tālruni: 27798887

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā).


Dalības noteikumi:

Vietu vebinārā nodrošinām tikai tiem dalībniekiem, kuri apstiprināja savu vēlmi piedalīties, samaksājot dalības maksu vai nosūtot garantijas vēstuli.

Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums OBLIGĀTI atsūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv

Ja vebināra dalībnieks savu dalību vebinārā atsauc piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), dalībniekam tiek atmaksāta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja dalība tiek atsaukta pēc piecām dienām, dalības maksa netiek atmaksāta. Ja neparedzētu apstākļu dēļ vebinārā nevarat piedalīties, Jūsu vietā vebinārā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot, nosūtot informāciju uz akademija@iepirkumi.lv

Dalības maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies vebinārā.

Vebinārs notiks Zoom sistēmā: https://zoom.us/

! Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot šo programmu.

Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums:

  • Dators vai telefons ar interneta pieslēgumu;
  • “Austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.

Cita informācija:

Vebināra dalībniekiem būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu.

Pēc vebināra dalībnieks e-pastā saņem elektroniski sagatavotu apliecību par dalību vebinārā.

Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).

Apmācību kalendārs