Iepirkumi, nepiemērojot iepirkumu likumus (līdz EUR 10000/20000 pēc PIL, vai līdz EUR 42000/170 000 pēc SPSIL)

Vebinārs, 27.01.2022 plkst. 10.00-13.30

Pieteikšanās termiņš:  26.01.2022 

Seminārā tiks sniegts ieskats par finansiāli nelielu iepirkumu organizēšanu, sniedzot atbildes uz jautājumiem: kā nonākt pie uzņēmuma, ar ko varētu slēgt iepirkuma līgumu, vai ir kādi priekšnosacījumi veiksmīgai līgumu noslēgšanai, ja nav jāpiemēro likumos noteiktās kārtības un iepirkuma procedūras. Aplūkosim arī tēmu par to, kas nosaka nelielu līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu uzņēmumam.

Vebinārā iegūsti atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Kurš no iepirkumu likumu regulējumiem piemērojams?
  • Kādi ir priekšnosacījumi ārpus likumu regulējumu piemērošanai?
  • Kas pamato finanšu līdzekļu izlietojumu?
  • Kādas ir metodes līgumslēdzēju noteikšanai?
  • Kādi ir izpētes organizēšanas veidi un kārtības?
  • Kā un kāpēc pārbaudīt piegādātāju ar ko plāno slēgt līgumu?
  • Vai ir atšķirības piegādātāju pārbaudē valsts un pašvaldību iestādēs, un valsts un pašvaldību uzņēmumos?
  • Kas nosaka kā organizēt iepirkumus iestādē/uzņēmumā?

Vebināra auditorija:

Seminārs ieteicams iepirkumu speciālistiem bez priekšzināšanām, kas darbā organizē iepirkumus, piemērojot Publisko iepirkumu likumu vai Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju likumu.

Astra Bērziņa

Vebināru vada
Astra Bērziņa

Iepirkumu eksperte.

Vairāk kā 20 gadu pieredze iepirkumu jomā, kas saistīta ar normatīvo aktu piemērošanas skaidrošanu, praktisku tehnisko specifikāciju gatavošanu, piedāvājumu vērtēšanu un tirgus izpētes organizēšanu. Profesionāli pilnveidojusies Iepirkumu uzraudzības birojā un VRAA Elektronisko iepirkumu departamentā darbā ar EIS.

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs