Mazā iepirkuma ABC

Vebinārs, 24.02.2022 plkst. 10.00-13.30

Pieteikšanās termiņš:  23.02.2022 

Tiks sniegts ieskats par iepirkumu veikšanu atbilstoši Publisko iepirkuma likuma 9.pantā noteiktajai kārtībai, sniedzot atbildes uz jautājumiem - kādi ir šāda veida iepirkuma posmi, kas 9.pantā ir vai nav atrunāts, kā šāda veida iepirkumos atspoguļot prasības Elektronisko iepirkumu sistēmā tā, lai tajos ērti piedalīties komersantiem, iesniedzot piedāvājumus. Seminārā beigās aplūkosim nianses par iepirkuma kārtību iestādēs un uzņēmumos, kas jāņem vērā pie iepirkuma plāna un reģistra sastādīšanas, un tā atspoguļošanas Elektronisko iepirkumu sistēmā. Noslēgumā - esošo un jauniegūto zināšanu pārbaudes tests.

Vebinārā iegūsti atbildes uz tādiem jautājumiem:

  • Mazais iepirkums pa soļiem ar praktisko uzdevumu.
  • Mazā iepirkuma prasību norādes veidi EIS.
  • Kā izsludināto iepirkumu redz piegādātājs (praktiski piemēri) vai kā iesniegt piedāvājumu EIS?
  • Kas ir “Iepirkumu kārtība” un kāpēc tā nepieciešama?
  • Priekšnoteikumi veiksmīgai iepirkuma plāna sastādīšanai.
  • Tests par apgūto tēmu.

Vebinārs ieteicams speciālistiem bez priekšzināšanām, kas organizē iepirkumus atbilstoši Publisko iepirkumu likumam vai piedalās iepirkumos, iesniedzot piedāvājumus Elektronisko iepirkumu sistēmā.

Astra Bērziņa

Vebināru vada
Astra Bērziņa

Iepirkumu eksperte.

Vairāk kā 20 gadu pieredze iepirkumu jomā, kas saistīta ar normatīvo aktu piemērošanas skaidrošanu, praktisku tehnisko specifikāciju gatavošanu, piedāvājumu vērtēšanu un tirgus izpētes organizēšanu. Profesionāli pilnveidojusies Iepirkumu uzraudzības birojā un VRAA Elektronisko iepirkumu departamentā darbā ar EIS.

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs